دادستان یزد گفت: اطلاعات فعالان فضای مجازی ثبت شود تا از حمایت‌های قانونی برخوردار باشند.

محمدرضا حدادزاده دادستان یزد در کارگروه صیانت امنیت روانی فضای مجازی در مهریز گفت: این کارگروه با هدف شنیدن نقطه نظرات فعالان مجازی و از طرف دیگر تبیین ظرفیت‌های قانونی برای فعالیت مشروح و مجاز در مجازی تشکیل شد. 

او افزود: اطلاعات فعالان فضای مجازی باید ثبت شود تا از حمایت‌های قانونی برخوردار باشند و اگر شکایتی از طرف مردم و نشر اکاذیب بود افراد زودتر شناسایی شده و روند پیگیری وجود داشته باشد.

دادستان یزد بیان داشت: مسئله باج گیری خط قرمز ماست و فشار بر روی هر مدیر توسط رسانه‌ها پذیرفتنی نیست. در صورت مشاهده چنین مواردی دستگاه‌های مسئول برخورد جدی دارند.

او تصریح کرد: بیان خدمات نظام و اقدامات مختلف انقلاب اسلامی موجب دلگرمی و نوعی جهاد تبیین و موضوعی مهم و باید بیش از گذشته به آن پرداخته شود و اقدامات فراوانی در بخش‌های مختلف جامعه انجام شده که باید برای مردم بازگو و دقیق تبیین شود.

حدادزاده ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی کار‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف در همه مناطق انجام گرفته که اطلاع رسانی و تبیین آن‌ها ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز گفت: ایجاد بانک اطلاعات برای فعالان فضای مجازی موضوع مهمی است که باید در استان بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: ارتباط قوی مدیران اجرایی با خبرنگاران برای پاسخگویی به مطالبات مختلف مردم همیشه مورد تاکید است و باید به آن عنایت خاص شود.

او افزود: مطالبه گری کاری مهم، ضروری و ارزشمند است و یک رسالت مهم محسوب می‌شود که باید قانونمند برای انجام آن کار شود.

فرماندار مهریز هم خاطرنشان ساخت: همه فعالان فضای مجازی و خبرنگاران برای ایجاد امید و شکست اهداف دشمنان در کنار هم رسالت ملی، دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز با بیان اینکه از انتقاد‌های سازنده و راهگشا در راستای منافع عمومی شهرستان استقبال شده و می‌شود، ادامه داد: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برای کمک به مسئولان و خدمت به مردم تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار