مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور، پانزدهمین دوره جشنواره فراگیری نخستین واژه با موضوع آب در مدارس ابتدایی استان آغاز شد.

محمد کریمی اظهار داشت: در گام نخست، جشنواره فراگیری نخستین واژه با موضوع آب در شهرستان شهرکرد اجرا شد و تا پایان آذرماه نیز در شهرستان‌های ۱۲ گانه استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: دانش آموز کلاس اولی کلمه آب را به عنوان نخستین واژه خواندن و نوشتن آن را فرا می‌گیرند بر همین اساس در جشنواره فراگیری نخستین واژه فعالیت ویژه‌ای برای دانش آموزان در راستای آشنایی با راه‌های صرفه جویی در مصرف آب برگزار می‌شود.

کریمی اضافه کرد: به منظور ترویح فرهنگ بهینه مصرف آب، ویژه برنامه‌های متنوع و کاربردی در مدارس استان در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: دانش آموزان به عنوان سفیرانی شایسته برای مصرف بهینه آب می‌توانند در خانواده‌ها نقشی تاثیر گذار ایفا کنند.

کریمی گفت: اثرپذیری بالای خانواده‌ها از دانش آموزان منجر شده تا بخش قابل توجهی از برنامه‌های مدیریت مصرف آب در شرکت آبفا برای دانش آموزان اجرا شود.

وی اظهار داشت: وجود معلمانی دغدغه‌مند در مدارس که درکی شایسته و ستودنی از مقوله آب دارند منجر شده تا هموار در آموزش‌های دانش آموزان برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب این استان موفق عمل نماید.

کریمی ادامه داد: امید است با وجود چنین ظرفیتی پانزدهمین دوره جشنواره فراگیری نخستین واژه با موضوع آب در مدارس استان امسال همانند ادوار گذشته به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار