مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان دهلران از مصدومیت هفت نفر در آتش سوزی واحد مسکن مهر این شهر خبر داد.

"مصطفی عباسی" در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: به محض اطلاع از حادثه آتش‌سوزی بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

وی افزود: تعداد ۷ نفر که بر اثر سوختگی و استنشاق دود دچار آسیب شده بودند، پس از دریافت خدمات اورژانسی توسط پرسنل اورژانس، در چندین نوبت از محل حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

عباسی با بیان اینکه تعدادی از مصدومان کودک بودند، یادآور شد: یکی از مصدومان دچار سوختگی بالای ۵۰ درصد و همچنین آسیب ناشی از سقوط شده بود.

مصدومیت هفت نفر در آتش سوزی واحد مسکن مهر دهلران

وی خاطرنشان کرد: آمبولانس‌های اورژانس تا آخرین لحظات تخلیه مصدومین و ایمن شدن صحنه در محل حاضر بودند.

فرماندار ویژه دهلران، معاون عمرانی فرماندار و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان از محل آتش سوزی واحد مسکن مهر دهلران بازدید کردند.

"لطیف صادقی" در این بازدید گفت: حادثه آتش سوزی این واحد مسکونی شب گذشته در مسکن مهر اتفاق افتاد و یک واحد دچار آتش سوزی شد و دود و آتش ناشی از این آتش سوزی نیز به سایر واحد‌های این مجتمع سرایت کرده است.

وی تصریح کرد: همه لوازم این خانواده دچار حریق شده و خسارات فراوانی به این واحد وارد شده و مجروحین این حادثه در همان ساعات اولیه به بیمارستان منتقل و آتش سوزی مهار شد.

صادقی با اشاره به اینکه برآورد میزان خسارات و علت آتش در دست بررسی است، افزود: از طریق هلال احمر و نهاد‌های حمایتی موضوع کمک به این خانواده پیگیری می‌شود.

برچسب ها: آتش سوزی ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.