همه سطوح دانشگاهها و مدارس خراسان رضوی برای راهپیمایی ۱۳ آبان با شعار نظم نوین جهانی با نسل آرمانی اعلام حضور کرده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی ۱۳آبان امسال با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» که از اهداف امام خمینی (ره) بود برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود:  راهپیمایی ۱۳آبان ۱۴۰۲ در مشهد مقدس ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان بسیج به طرف میدان بیت المقدس برگزار می‌شود و مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایان خواهد یافت.

وی گفت: طبق همکاری با شهرداری، مسیر‌های منتهی به راهپیمایی برای ناوگان اتوبوس رانی و قطار شهری به صورت رایگان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: همه سطوح دانشگاه و مدارس  برای شرکت در راهپیمایی اعلام حضور کرده اند و اجرای سرود‌های متنوع با زبان‌های مختلف، مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عکس از جنایات رژیم صهیونیستی، آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل در چهار راه دانش و میدان بیت‌المقدس از برنامه‌ها در مسیر راهپیمایی است.

سلطانی افزود: اجرای مراسم کوهنوردی و پیاده روی خانوادگی ۱۲ آبان با نام شهدای ۱۳آبان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و مراسم استکبار ستیزی در مساجد محوری استان در شب ۱۳آبان، نقد فیلم و مستند و  کتابخوانی در دانشگاه و کتابخانه‌ها از دیگر برنامه‌های این ایام در خراسان رضوی  است.

وی گفت: برگزاری مسابقه و جایزه دانش آموزی در پایگاه بسیج نوجوانان، برپایی پویش دانش آموزی "عشق شهید" با حضور خادمیاران دانش آموز پسر در حرم مطهر رضوی با نام و یاد شهدای دانش آموز نیز به مناسبت یوم الله ۱۳آبان برگزار خواهد شد.

مراسم یوم الله ۱۳ آیان در همه شهر‌های خراسان رضوی هم برگزار خواهد شد.
۱۳ آبان سالروز  تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت حدود ۵۷ نفر در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی به همت دانشجویان در سال ۱۳۵۹ است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.