مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اجرای عملیات جابجایی خط انتقال اصلی شبکه توزیع آب شهر بهبهان خبر داد.

 محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با توجه به ضرورت ایجاد مسیر انحرافی خط انتقال آب از تصفیه خانه بزرگ به تصفیه خانه تختی به دلیل تغییر کاربری معابر، این عملیات اجرا شد.

او افزود: در این عملیات بدلیل اهمیت موضوع و پیش بینی قطعی آب گسترده با مساعدت و تدبیر دکتر کرمی نژاد مدیرعامل محترم و دکتر قمشی معاونت محترم بهره برداری و توسعه آب شرکت همزمان دو پیمانکار در دو جبهه کاری فعالیت داشتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان می‌گوید: در جبهه اول تغییر مسیر خط انتقال ۶۰۰ میلی متر فلزی در بلوار آیت اله بهبهانی با ۱۲ ساعت کار مداوم اجرا و جابجایی خط انجام شد.

آقای کرمی نژاد  ادامه داد: در جبهه دوم و پس از ساعت‌ها کار فشرده که تا پاسی از شب ادامه داشت، نسبت به نصب و جانمایی یک فقره شیر پروانه‌ای ۶۰۰ میلی متر بر روی خط انتقال درون شهری اقدام شد.

او گفت: با نصب شیر پروانه‌ای بر روی خط مذکور، آب شرب۳۰۰۰ خانوار ساکن در مناطق پیام نور، کوره جبور، فاز ۳ شهرداری و پیام نور بهبهان تقویت شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تغییر مسیر خط انتقال پس از ۴ دهه را اجتناب ناپذیر دانست و از شهروندان عزیزی که طی اجرای عملیات با افت فشار و قطعی آب مواجه شدند عذرخواهی کرد.

 با توجه به پایش دقیق و برنامه ریزی مناسب از قطعی گسترده آب جلوگیری و پس از ۱۴ ساعت آب به صورت پایدار وارد مدار بهره برداری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.