رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان البرز گفت بکارگیری اتباع خارجی در واحدهای پذیرایی ممنوع است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان البرز نسبت به بکارگیری اتباع خارجی در واحدهای پذیرایی هشدار داده و این موضوع را ممنوع عنوان کرد.

 عسگری در مراسم انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی و سفره‌خانه های سنتی استان البرز اظهار کرد: بکارگیری اتباع خارجی در مشاغلی که با خدمات غذایی و خوراکی در ارتباط هستند، ممنوع است و تخلف محسوب می‌شود.

 رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان البرز با اشاره به اینکه بازدیدهای نظارتی مشترک با اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی البرز انجام می‌شود، گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه و به کارگیری اتباع خارجی علاوه بر جریمه‌های سنگین، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

عسگری از واحدهای پذیرایی درخواست کرد تا نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از استمرار روند شناسایی و طرد اتباع خارجی غیرمجاز از استان خبر داد.

سیروس دهقان شیری از استمرار روند شناسایی و طرد اتباع خارجی غیرمجاز از استان خبر داد و بر ضرورت همراهی مجموعه استان در شناسایی و طرد اتباع خارجی غیرمجاز تاکید کرد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: با توجه به اهمیت موضوع، بازدیدی با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی مرکز استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان کرج از مرکز ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در استان انجام شد.

وی ادامه داد: با هم افزایی دستگاه‌های متولی می‌توان از ظرفیت‌های استان در شناسایی، ساماندهی و جمع آوری اتباع غیر مجاز گام‌های مؤثری برداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.