رئیس کمیته امداد میاندوآب گفت: هم اکنون ۶۴ واحد مسکن مددجویی با همکاری بنیاد مسکن و مستضعفان در میاندوآب، چهاربرج و باروق در دست ساخت است.

سرمست چوپان نژاد رئیس کمیته امداد میاندوآب با بیان اینکه احداث مسکن مددجویی یکی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی برای مددجویان و نیازمندان زیرپوشش است، گفت: ۶۴ واحد مسکن مددجویی در مناطق روستایی و شهری میاندوآب، چهاربرج و باروق با متوسط متراژ ۶۰ مترمربع در دست ساخت هستند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ واحد مساکن مددجویی در قالب طرح ۱۰ هزار واحدی بنیاد مستضعفان و با پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دیگر احداث می‌شوند.

چوپان نژاد ادامه داد: ۱۲ واحد نیز در قالب طرح پنج هزار واحدی بنیاد مستضعفان و با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض کمیته امداد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دیگر در حال احداث هستند.

رئیس کمیته امداد میاندوآب گفت: ۴۲ واحد دیگر هم در قالب طرح ۴۰ هزار واحدی بنیاد مسکن و با پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات احداث می‌شوند.

چوپان نژاد اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای ۳۹ مورد تعمیرات مسکن مددجویی و لوله‌کشی گاز ۵۱۸ میلیون تومان هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.