احمد صادقی عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: شهرداری تهران با دارا بودن شبکه گسترده ارتباطی تا سطح محلات، بدنه هوشمند، متخصص و با سواد و سرمایه اجتماعی و فرهنگی در جامعه و مقبولیت ویژه در بین نخبگان، فعالان اجتماعی و محلی میتواند به عنوان مهمترین محرک اقتصادی در حوزه اقتصاد محلی نقش آفرین باشد.
وی افزود: اما علاوه بر موضوعات مطروحه در مصوبه شامل در اختیار قرار دادن فضای فروش و تبلیغات و محصولات خانگی، لازم است تا با بهره گیری از ظرفیتهای نوین ارتباطی و هوشمندسازی فرصتها، فرصت های نوینی در رابطه با شناخت بازار، نظر سنجی و بررسی دیدگاههای مخاطبان و مشتریان و همچنین عرضه و تبلیغات محصولات تولیدی، گامی بلند در حمایت از تولیدات خانگی افراد در معرض آسیب برداشته شود.
صادقی افزود: امروزه با توجه به تغییر شرایط کسب و کار و ایجاد زیر ساخت های نوین میبایست شهرداری تهران نیز گام در این عرصه نهاده و با استفاده از این رویکرد نوین نسبت به ایجاد فضای رقابتی و استفاده از ابزار مختلف در این بستر مجموعه هادی و حامی برای رشد و قرار گرفتن تولید کنندگان خانگی در جایگاه مناسب فراهم آورد.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد مجموعه های فناورانه و شتاب دهنده جهت حمایت از ایده های نوین سرمایه گذاری جهت رشد ایده های نو و راه اندازی سامانه ها و نرم افزارهای تلفن همراه ( جمع آوری و تحلیل داده ) و ایجاد زیر ساخت های معرفی، تبلیغ و فروش مستقیم محصولات با هدف فروش مستقیم و حذف واسطه ها، از مجموعه اقداماتی است که لازم است شهرداری تهران برنامه ویژه ای برای انجام آن داشته باشد.
صادقی گفت: به همین منظور لازم است سازمان فاوا(سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری تهران) به عنوان راهبر این موضوع با سیاست گذاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وارد عرصه عمل شده و روند خدمت رسانی جهادی را تسریع نماید.