مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : پیش‌بینی می‌شود حدود یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز کرمانشاهی از نمایشگاه نوجوان محور بازدید کنند.

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان محور در کرمانشاه گفت : نمایشگاه کنونی نمونه‌ای موفق از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه نوجوانان در دستگاه‌های مختلف است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود: تکریم نوجوانان تکریم آینده است برهمین اساس ما باید تلاش کنیم به این قشر مهم و اثرگذار بیشتر توجه شود.

وی گفت: امروزه سن کنشگری اجتماعی از ۲۴ سال به ۱۴ سال کاهش پیدا کرده و این بدان معناست که در حوزه نوجوانان باید تلاش عمیق‌تری صورت پذیرد.

خیاط زنجانی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری به‌عنوان یکی از مجموعه‌هایی که تلاش خود را معطوف به حوزه کودکان و نوجوانان کرده است وظیفه خود می‌داند که در ایام هفته کودک و نوجوان با دعوت از دستگاه‌های مختلف رزمایشی در عرصه فعالیت‌های حوزه نوجوانان داشته باشد.

وی ضمن تشکر از دستگاه‌هایی که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: حدود ۱۲ دستگاه اجرایی و مردمی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

خیاط زنجانی گفت: ۲۲ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند که هر کدام از این غرفه‌ها به‌عنوان اولین سال اجرایی این نمایشگاه به عرضه فعالیت‌های خود در حوزه نوجوانان خواهند پرداخت.

مدیرکل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه نمایشگاه از هشتم تا دهم آبان‌ماه پذیرای علاقه‌مندان است، افزود: پیش‌بینی می‌شود حدود یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز از این غرفه‌ها بازدید کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.