۲۷۷ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های لرستان اجرا شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از اجرای ۲۷۷ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های این استان طی هفت ماه نخست امسال خبر داد.

مرتضی شیروانی ، اظهار داشت: طی هفت‌ماهه نخست سال جاری ۲۷۷.۲ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی لرستان اجرا شده است.

وی عنوان کرد: اقدامات مربوط به نگهداری راه‌ها باهدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای و کاهش استهلاک خودروها در سه بخش شامل لکه‌گیری و درزگیری، روکش آسفالت تقویتی و عملیات آسفالت حفاظتی رویه راه‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان مهرماه، جمعاً ۲۷۷.۲ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های انجام شده است، افزود: ۱۲۷.۶۰ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی لرستان اجرا شده است.

شیروانی، بیان کرد: در این مدت عملیات لکه‌گیری هندسی در سطح ۴۱.۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی استان صورت پذیرفته است.

وی به نوع و میزان روکش حفاظتی اجرا شده اشاره کرد و افزود: در مجموع ۱۳۴.۱ کیلومتر آسفالت حفاظتی در راه‌های اصلی و شریانی اجرا شده است که ۴۵.۵۰ کیلومتر به‌صورت فوگ سیل و ۸۸.۶۰ کیلومتر به‌صورت اسلاری سیل انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.