رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در حال حاضر بیمارستان حضرت مهدی (عج) به بیش از ۷۰ درصد کارایی خود رسیده و به بیماران خدمات خوبی ارائه می‌دهد.

حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:  بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، نیروی انسانی بیمارستان حضرت مهدی(عج) تا دو ماه آینده به طور کامل تامین خواهد شد.

قناعتی ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان حضرت مهدی(عج) به بیش از ۷۰ درصد کارایی خود رسیده و به بیماران و مراجعه کنندگان خدمات خوبی ارائه می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: در حال حاضر پنج درصد از دانشجویان ایرانی شهریه پرداز در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به تحصیل هستند و ۱۵ درصد از دانشجویان شهریه پرداز دانشجویان خارجی هستند.

او می‌گوید: هر یک پزشک برای کشور یک میلیون دلار یا یک میلیارد تومان هزینه در پی خواهد داشت که این میزان هزینه‌های مستقیم تربیت پزشک است. تربیت یک پزشک دارای هزینه های غیر مستقیمی نیز است.

قناعتی با بیان اینکه در برنامه ریزی ها باید نگاه عدالت محوری داشته باشیم در غیر این صورت در آن پروژه موفق نخواهیم بود تصریح کرد: نظام سلامت دچار محدودیت منابع است که با انجام اقدامات مدیریتی می‌توان ظرفیت‌ها و منابع مالی را مدیریت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار