رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که با همتای مصری خود در رابطه با تحولات در غزه گفتگو کرده است.

جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا روز دوشنبه مدعی شد: من با رئیس‌ جمهور مصر در رابطه با اهمیت حفاظت از غیرنظامیان در نوار غزه و اطمینان حاصل کردن از عدم آوارگی فلسطینی‌ها گفتگو کردم.

نیرو‌های مقاومت روز هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات برق‌آسای طوفان الاقصی را از جمله با حملات گسترده موشکی از نوار غزه و نفوذ به اراضی اشغالی به اجرا گذاشتند. رژیم صهیونیستی نیز در پاسخ دست به حملات تلافی‌جویانه علیه غزه زده و دستور به اعمال یک محاصره جنایتکارانه علیه این منطقه با قطع جریان‌های آب، غذا و سوخت به روی این منطقه‌ای داده که دو میلیون نفر جمعیت دارد.

حماس روز شنبه آمادگی خود را برای آزادسازی تمامی اسرای غیرنظامی صهیونیست اعلام و تاکید کرد که آزادی نظامیان صهیونیست مستلزم مذاکراتی ویژه است.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس پنج‌شنبه تعداد اسرای صهیونیست در نوار غزه را که در نتیجه بمباران و کشتار‌های رژیم صهیونیستی کشته شدند، نزدیک به ۵۰ تن برآورد کرد.

وزارت بهداشت غزه در بیست و سومین روز تجاوزات اسرائیل به غزه آماری جدید منتشر و اعلام کرد که تعداد شهدای غزه به ۸۰۰۵ تن افزایش یافته که در بین آن‌ها ۳۳۴۲ تن کودک، ۲۰۶۲ تن زن و ۴۶۰ تن افراد مسن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
نباید مردم غزه و ترک کنن چون صهیونیست اشغال میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
زمان اخراج نیروهای نظامی آمریکا از عراق و منطقه فرا رسیده است
آخرین اخبار