مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از نصب ۱۲۰ تابلوی راهنمای سرویس‌های بهداشتی در سطح استان با نظارت سایر دستگاه های اجرایی خبر داد.

مرتضی صفری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‎‌‌غربی گفت: در سطح استان چندین باب سرویس بهداشتی متعلق به این اداره‌کل وجود دارد که تعدادی از آن‌ها امسال احداث شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۳۸ باب سرویس بهداشتی متعلق به سایر دستگاه‌های اجرایی در استان وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آن‌ها نیز غیرفعال بوده یا مشکلاتی را دارند که با انجام نظارت‌های مستمر برای رفع مشکل تعدادی از آن‌ها اقدامات عملی آغاز شده است.

صفری تصریح کرد: با توجه به تاکید مهندس ضرغامی برای احداث سرویس‌های بهداشتی جدید و رفع مشکل آن‌ها تاکنون ۱۶ جلسه برای ساماندهی سرویس‌های بهداشتی در استان برگزار شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این راستا تاکنون ۱۶ نقطه برای احداث سرویس بهداشتی دائم و پرتابل به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شده و نیز پنج نقطه پیشنهادی آماده سرمایه‌گذاری است.

وی با اشاره به نصب ۱۲۲ عدد پوستر ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌غربی در سطح استان گفت: مسافران می‌توانند هرگونه مشکل در سرویس‌های بهداشتی را با شماره ۰۹۶۲۹ در میان بگذارند که در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی اقدام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.