حاضران در مراسم بسیج دانش آموزی که معلمان، فرهنگیان و دانش آموزان بودند، ضمن سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در مراسم بسیج دانش آموزی گفت: مقاومت و ازخودگذشتگی دوران دفاع مقدس در طول تاریخ بی سابقه بوده و شهیدانی نظیر شهید فهمیده با احساس مسئولیت در قبال استقلال و آزادی کشور جان خود را فدا کردند.

وی افزود: این نوجوان با الگوبرداری از آموزه‌های دینی و انقلابی پرچم مقاومت، شهامت، شجاعت و شهادت را برافراشت و نقشی ماندگار در حراست از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بر جای گذاشت.

عباسی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی اضافه کرد: امروزه فرهنگ بسیجی در جامعه نهادینه شده و با استفاده از همین فرهنگ توانستیم با عزت و اقتدار در مقابله دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج در کشور نماد از خودگذشتگی و جانفشانی برای خدمت به مردم است، ادامه داد: هم اکنون مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه با الگوبرداری از فرهنگ بسیجی و با ایثار و شجاعت، مقاومت خود را برابر ظلم و جنایت رژیم غاصب صهیونیسم ادامه می‌دهند.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های بسیجی دانش آموزان مهاباد با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

مهاباد با حدود ۵۰ هزار دانش آموز ۶۹ شهید دانش آموز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.