هماهنگی اجرای عملیات پروژه نجما (نهضت جهادی فیبر مخابرات) و پایش تصویری و احداث سایت‌های جدید همراه اول شهر‌های بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) و چمران انجام شد.

 فلاح زاده مدیرکل مخابرات استان خوزستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ارتباطات مخابراتی به اقدامات صورت گرفته از جمله نصب و راه‌اندازی کافو‌های جدید و رفع اختلال ارتباطی ناشی از تخریب و سرقت و پایداری شبکه تلفن ثابت در چمران و شهرک بعثت شهرستان ماهشهر و همچنین احداث سایت‌های همراه اول شهری جدید و توسعه و ارتقای شبکه ارتباطات سیار در روستا‌ها پرداخت و گفت: با توجه به سرعت بالای انتقال داده‌ها بر بستر شبکه فیبرنوری، ادارات، سازمان‌ها، منازل مسکونی و کسب و کار‌ها بتوانند از نتایج و مزیت‌های بی شمار آن بهره‌مند شوند.

 فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: توجه به امور زیربنایی و زیرساخت‌ها یکی از مؤلفه‌های مهم خدمت رسانی به مردم می‌باشد که مسئله شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی از جمله آن‌ها بشمار میرود.

او می‌گوید: در همین راستا برای همکاری هر چه بیشتر و صدور مجوزات قانونی لازم جهت اجرای این پروژه ها، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های متولی امر را مکلف میکنیم جهت عملیات حفاری و تسریع در اجرای پروژه‌های فیبرنوری مخابرات و پایش تصویری، همکاری و تلاش همه جانبه خود را با مجریان این طرح جهت رفع موانع احتمالی داشته باشند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
شهرستان اهواز روستایی کریت برومی