معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: یوم الله ۱۳ آبان فرصتی برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی لرستان مراسم ۱۳ آبان را فرصتی برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار عنوان کرد و گفت:باید تلاش کنیم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در قالب‌های مختلف فرهنگی، هنری و تولید محتوا اقدامات خلاقانه‌ای انجام دهیم.
 احسان یاوری در ستاد برنامه ریزی ۱۳ آبان در استان با اشاره به تقارن۱۳ آبان امسال با موضوع فلسطین و مسئله غزه افزود:باید در بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان امسال حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه به صورت ویژه بیان شود و اقدامات تبیینی در خصوص ضرورت استکبار ستیزی برای مردم انجام شود.
 حجت الاسلام غلامی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان هم با اشاره به تشکیل ۹ کمیته تخصصی دانشگاهی، دانش آموزی، اطلاع رسانی، نظم و امنیت، بانوان، فضاسازی، تبلیغات شهری، فرهنگی، هنری و محتوایی برای برپایی هرچه باشکوه یوم الله ۱۳ آبان در استان خبر داد و افزود:شورای هماهنگی تبلیغات ۳۰ برنامه شاخص و ۹ کمیته در دستور کار دارد.
 مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم ۱۳ آبان را تبلور خشم انقلابی مردم ایران علیه آمریکا عنوان کرد و گفت: مجمع ضد استکباری امسال به دلیل حوادث اخیر منطقه و با هداف روشنگری و محکومیت جنایان رژیم صهیئونیستی همراه با برنامه متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.
 عزتی گفت:اجرای گروه سرود، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری، پویش دنیای بدون تاریکی، دنیا‌ی بدون آمریکا و دنیای بدون اسرائیل در قالب پوستر، عکس و ویدئو ویژه دانش آموزان و به صدا درآمدن زنگ ملی استکبار ستیزی در مدارس از برنامه های روز ملی ۱۳ آبان در استان است.
مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با حضور عموم مردم روز شنبه ساعت ۱۰ صبح در میدان شهدای شهر خرم آباد با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری بر گزار می‌شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.