رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت : آخر هفته‌ای سرد و بارانی در انتظار کرمانشاه خواهد بود.

سعید قاسمی رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه ناپایدار به جو استان از اواسط این هفته گفت : این امواج ناپایدار از روز چهارشنبه (۱۰ آبان) وارد جو استان خواهد شد و تا پایان هفته هوای کرمانشاه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی احتمال وقوع بارش موثر به دنبال فعالیت این موج ناپایدار را ضعیف دانست و خاطرنشان کرد: عمده فعالیت این امواج به شکل رشد ابر، وزش باد و بارش پراکنده خواهد بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه احتمال بارش در روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۱ و ۱۲ آبان) بیشتر است، عنوان کرد: البته، چون هنوز تا شروع فعالیت این موج زمان باقی مانده، احتمال تغییرات در این امواج ناپایدار و تضعیف یا تقویت آن وجود دارد.

قاسمی از افت دمای هوا به دنبال ورود این امواج ناپایدار به جو استان خبر داد و افزود: روند کاهشی دما از روز چهارشنبه آغاز شده و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی از احتمال کاهش چهار تا پنج درجه‌ای حداکثر دمای نواحی مختلف استان از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده یاد کرد و ادامه داد: حداقل دمای شبانه نیز ممکن است در این مدت دو تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش یابد .

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.