استاندار خوزستان گفت: در ۵ ماه گذشته بازار هیچ تنشی نداشته است، این نشان از مدیریت خوب بخش خصوصی، عمومی و دولتی است که باید مستمر باشد و ضعف‌ها شناسایی شود تا پیروزی امروز سبب شکست فردا نشود.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان گفت: آنچه در غزه رخ می‌دهد نسل‌کشی است، این ظلم‌ها نباید فراموش شود؛ باید با کمک‌های معنوی و فعالیت در فضای مجازی به گونه‌ای حرکت کنیم که جای ظالم و مظلوم عوض نشود؛ در این مسئله تأثیر جهانی راهپیمایی‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت هرچند که دشمن واقعی ما صهیونیسم است و باید با جدیت در مقابل آن بایستیم.

او با اشاره به مطالبه گری مردم در خصوص تنظیم بازار و تشدید نظارت‌ها بیان داشت: در زمینه افزایش قیمت‌ها آنچه که از سوی مردم پذیرفتنی نیست، گران‌فروشی و تبعیض است که باید با نظارت جدی بر بازار این وضعیت کنترل شود.

حسینی محراب ادامه داد: غیرهوشمند دیگر امکان‌پذیر نیست و باید تقویت بازار و نظارت بر آن به صورت هوشمند باشد، در این زمینه باید کاری کنیم که استاندارد‌های قیمتی به شکلی دنبال شود تا احساس تبعیض و ظلم به وجود نیاید.

او ادامه داد: انصاف پایه حکومت را حفظ می‌کند و همه باید در سود و فروش انصاف داشته باشند؛ اگر حق انصاف رعایت شود بخش وسیعی از مردم برخوردار می‌شوند و می‌توان شاهد تحقق عدالت بود.

استاندار خوزستان بر ضرورت برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای حل مشکل گوشت در استان تأکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی جدی مسئله گوشت در استان برطرف شود. نباید در استان مشکلی برای دام داشته باشیم.

حسینی محراب با تاکید بر حل مساله گوشت قرمز در بازار استان و کنترل قیمت آن، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی راه‌حل کنترل بازار واردات گوشت قرمز است، از کشور‌هایی که می‌توانیم باید واردات انجام شود و دستگاه‌های مسئول این موضوع را پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.