مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از زیرساخت‌ها و تاسیسات حوزه مدیریت سیلاب شهرستان هندیجان بازدید کرد.

مرتضی شرف الدین شیرازی مدیرکل مدیریت بحران استان به همراه معاونین اداره کل آبفا، اداره کل راهداری، توسعه و بهره برداری سدها، اداره کل جهاد کشاورزی استان خوزستان،   فرماندار و مسئولین محلی شهرستان هندیجان از زیرساخت ها، سیلاب‌ها و رواناب‌های شهری، تاسیسات و پروژه‌های دفع آب‌های سطحی، فاضلاب شهری این شهرستان بازدید کردند.

مرتضی شرف الدین شیرازی مدیر کل مدیریت بحران خوزستان در جریان این بازدیدگفت: پیرو تاکیدات استاندار  مبنی بر بازدید‌های میدانی، اقدامات کنترلی در خصوص تاسیسات و زیر ساخت‌های مورد نیاز برای حوزه مدیریت سیلاب ها، روان آب‌ها و آبگرفتی شهری بازدید‌هایی از نقاط و کانون‌های بحرانی مستعد آبگرفتگی و سیلاب‌های شهری داشتیم.

 او ادامه داد: بعد از تجربه سیلاب سال‌های گذشته تمهیدات خوبی در شهرستان پیش بینی شده است که تاسیسات بروزسانی و نیرو‌ها هم از آمادگی نسبتا خوبی برخوردار هستند، در بعضی نقاط بصورت موردی نواقصی وجود داشت که اقدامات اصلاحی صورت گرفت.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: بعد از بازدید‌های امروز جلسه‌ای در قالب ستاد بحران شهرستان در محل فرمانداری تشکیل و مشکلات جمع بندی شد و حوزه مدیریت روان آب‌ها و سیلاب‌های شهری و کمبود در حوزه آب شرب مورد نیاز شهرستان تصمیماتی گرفته شد که ان شاء الله نتایج نهایی به دنبال خواهد داشت.

حسین بحرکانی فرماندار هندیجان گفت: در بازدید‌های امروز به اتفاق مدیر کل محترم مدیریت بحران استان نقاط بحرانی شهرستان از جمله سیلاب‌ها و روان آب‌های جاده مواصلاتی هندیجان بندر دیلم، تنش آبی در مناطق مسکونی مهر جنوبی و شمالی و مزارع کشاورزی که در معرض سیلاب‌ها قرار داشتند، شناسایی شد، که تمهیدات لازم صورت گرفت و قول مساعد داده شد تا در کوتاه‌ترین زمان این مشکلات مرتفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.