رئیس بیمارستان شریعتی گفت: همراهان بیماران می توانند با هزینه کم از وعده های غذایی استفاده کنند.

 

احمدرضا جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی گفت: بیمارستان شریعتی دارای زمینی است که برای تاسیس همراه‌سرا در نظر گرفته شده و مجوز ساخت آن اخذ شده است. با همت خیرین یک همراه سرای اختصاصی در نزدیکی بیمارستان شریعتی ساخته خواهد شد.

او گفت: همراهان بیماران می توانند با هزینه کم از وعده های غذایی استفاده کنند و با همکاری شهرداری، محلی نیز برای پارکینگ همراهان در نظر گرفته شده است.

رئیس بیمارستان شریعتی بیان کرد: بخش مددکاری بیمارستان شریعتی در جهت کمک به بیماران نیازمند فعالیت خوبی داشته است. یکی از مسائل مهم موضوع همراه سرا است. برای این کار، توسط مددکاری بیمارستان شریعتی به همراهان بیمار مراکزی جهت اسکان داده و این کار با کمک خیرین سلامت انجام می شود.

او ادامه داد: بیمارستان شریعتی یک مرکز درمانی ارجاعی از سراسر کشور است و روزانه ۱۸۰ نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه می کنند. بیمارستانی شریعتی دارای ۶۴۰ تخت است و سه هزار نفر در طول روز به درمانگاه بیمارستان شریعتی مراجعه می کنند.

جمشیدی گفت: بیمارستان شریعتی یک مرکز درمانی فوق تخصصی است که در بسیاری از رشته ها به آموزش دانشجویان و درمان بیماران می پردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.