مدیر امور بیماریها و مراکز تشخیص درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از افتتاح و راه اندازی چهار واحد درمانی در شش ماه نخست امسال خبر داد.

دکتر رجبی مدیر امور بیماریها و مراکز تشخیص درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در نیمه نخست امسال با تلاش و پیگیری‌های اداره امور بیماری‌ها و مراکز تشخیص درمانی معاونت درمان دانشگاه چهار واحد درمانی افتتاح و راه اندازی شد. 

وی ادامه داد: افتتاح مرکز درمان ناباروری سطح ۲ در مرکز آموزشی درمانی شفا تاکستان، راه اندازی بخش همودیالیز مرکز آموزشی و درمانی ولایت با ظرفیت ۱۲ تخت در شش ماهه اول امسال، افتتاح آشپزخانه بیمارستان شهدای آبیک در شهریور امسال که امکان مداخله و برنامه غذایی در فرآیند مراقبت تغذیه‌ای بیماران طبق استاندارد‌های ابلاغی وزارت بهداشت را امکان پذیر می‌سازد و بهره برداری از اورژانس جدید مرکز آموزشی و درمانی قدس، مراکزی بوده اند که با پیگیری‌های مستمر اداره امور بیماری‌ها و مراکز تشخیص درمانی در شش ماه نخست امسال راه اندازی شده است.

این مقام مسئول افزود: از سایر فعالیت‌های این اداره در شش ماهه امسال می‌توان به ۲۷۰ پرونده پذیرش شده و تشکیل ۲۲ جلسه کمیسیون پزشکی توسط واحد شواری پزشکی و جذب و به کارگیری ۲۱ نیروی متخصص در قالب طرح موقت با هدف تامین نیاز‌های تخصصی مراکز درمانی اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار