حجت الاسلام غلامرضا دهقان گفت: مشکلات اقتصادی و مقابله با معضلات گران و کم فروشی و احتکار کالا، با درایت مدیران و تقویت اهرم‌های نظارتی قابل حل است.

 حجت الاسلام غلامرضا دهقان ر حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی خاش گفت: حقق شعار امسال و رونق تولید و مهار تورم با تکیه بر ظرفیت‌های کشور و منطقه میسر بوده و باید همه ارکان جامعه با همراهی مردم در این موضوع وحدت رویه داشته باشند.

وی تصریح کرد: در شهرستان‌هایی مانند خاش که دارای ظرفیت‌های برجسته‌ای در حوزه گردشگری، صنایع و معادن، کشاورزی، باغداری، دامپروری، پرورش زنبور عسل، تجارت مرزی و نیروی انسانی کارآمد بوده، باید رشد و تقویت سرمایه‌گذاری‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران بومی در اولویت باشد.

امام جمعه خاش ادامه داد: در دولت سیزدهم اقدامات مهمی در حوزه اجرای پروژه‌های زیرساختی و ایجاد و راه‌اندازی خط ریلی، فعالیت قطار و گازرسانی صورت گرفته، بنابراین نگاه ویژه دولت به حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت و بازرگانی و رشد شاخص‌های اقتصادی می‌تواند در ایجاد اشتغال و رونق دادن به تولیدات داخلی موثر باشد.

وی اظهارکرد: تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم و پایش دقیق و مستمر بر بازار یک ضرورت جدی بوده و باید دستگاه‌های مختلف در این موضوع با جدیت و قاطعیت مسیری را دنبال کنند که در آن رضایت مردم نهفته است.
حجت الاسلام دهقان گفت: در مبحث برخورد با متخلفان حوزه بازار باید اهرم‌های بازدارنده‌ای وجود داشته باشد تا هیچ فردی نتواند از مرز‌های قانونی تجاوز کند و به مردم و مصرف کنندگان ظلم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.