شهردار منطقه ۴ تهران گفت: منطقه ۴ یکی از مناطقی است که بیشترین بودجه عمرانی در شهر تهران‌ به آن تخصیص داده شده است.

مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴، امروز - شنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲- در هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴، خانواده شهدا و مدیران شهری این منطقه برگزار شد.

علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ در مراسم اظهار کرد: امروز ۸ پروژه از پروژه‌های شهرداری در منطقه ۴ افتتاح می‌شود و ارزش آن ۲۵۰ میلیارد تومان است. اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷، حدود ۶۳ هزار تن آسفالت معابر و ۳۰ هزارتن آسفالت بزرگراه‌ها، زمین بازی، دیوار حائل، رمپ اتصال بلوار چمن آرا به بزرگراه بابایی امروز افتتاح می‌شود.

وی افزود: منطقه ۴ یکی از مناطقی است که بیشترین بودجه عمرانی در شهر تهران به آن تخصیص داده شده که پیشرفت فیزیکی مناسبی دارند، ۳۱ پروژه احداثی داریم که همه آن‌ها به قرارداد رسیده و به تدریج شاهد افتتاح آن‌ها خواهیم بود.

کمالی زاده ادامه داد: ۱۰۱۷ میلیارد تومان قراردداد اعتبار هزینه‌ای داریم و به همین اندازه تا پایان سال قرارداد عمرانی منعقد خواهیم کرد.

شهردار منطقه ۴ اضافه کرد: این منطقه با وسعت زیاد و جمعیتی در حدود ۱۰ درصد جمعیت شهر تهران، توجه و اعتبارات بیشتری را می‌طلبد، همچنین در بحث تقاطعات غیر همسطح نیز به زودی رمپ اتصال راستگرد زین الدین به باقری به بهره برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: اسکان کارگری ناحیه ۷ که در مسیر پروژه دلاوران قرار داشت تخریب و به این نقطه منتقل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار