مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: خانواده خیر مهریزی یک دستگاه آمبولانس را به بیمارستان فاطمه الزهرای مهریز اهدا کردند.

محسن زاده مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز از اهدای یک دستگاه آمبولانس، با تجهیزات کامل پزشکی به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به همت فرزندان خیر مهریزی مرحوم حاج محمد حسن زارع بیدکی خبر داد.

او با بیان اینکه آمبولانس اهدا شده به تمامی امکانات پزشکی مورد نیاز مجهز است افزود: این آمبولانس برای بهبود وضعیت انتقال بیماران و مصدومینی که نیاز اعزام به مرکز استان دارند، اهدا شده است.

مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز ضمن قدردانی از خانواده مرحوم زارع بیدکی گفت: با تامین این آمبولانس، بخش مهمی از نیاز بیماران اعزامی که نیازمند تجهیزات به روز و پیشرفته بودند مرتفع شد.

محسن زاده با بیان اینکه مرحوم حاج محمد حسن زارع بیدکی نقش مهمی در ساخت و تجهیز طرح توسعه بیمارستان مهریز داشته است افزود: این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های موفق و نمونه کشوری در جذب حداکثری خیران و ارائه خدمات با کیفیت به بیماران است که در چند سال اخیر به همت خیران و جذب حداکثری اعتبارات دولتی به امکانات به روز پزشکی مجهز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار