سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در نیمه نخست امسال ۷۸۴ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای معاینه و تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند.

بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور، گازگرفتگی سگ یکی از آیتم‌های آماری سازمان پزشک قانونی کشور است که با توجه به مراجعه افراد آسیب دیده در این خصوص به مراکز پزشکی قانونی و معاینه و تعیین خسارت آنان از ابتدای سال جاری به موضوعات آماری سازمان اضافه شد.

بر اساس آمار‌های گردآوری شده در نیمه نخست سال جاری بیشترین مراجعه مصدومین گازگرفتگی سگ با ۱۰۲ نفر مربوط به استان خراسان رضوی و پس از آن با ۹۸ نفر مربوط به استان تهران و ۸۳ نفر مربوط به استان اصفهان بوده است.

در این مدت پنج نفر نیز به دلیل گازگرفتگی سگ جان خود را از دست داده اند که چهار نفر آنان مرد و یک نفر زن بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
بخدا قسم من که یک مرد هستم جرات نمی کنم صبح زود می خواهم‌برو‌م سر کار ، محله پر شده از این سگهای ولگرد ، و مورد دیگر چرا با سگبازان که سگ هایشان را به پارک می آورند برخورد سخت نمیشود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
قابل توجه سگ پرستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
باسلام مسوولان ناکارآمدی نظام ایران که در شهرستان کهگیلویه دهدشت چندتا سگ ولگرد نمی توانند سر سامان بدهند در شهر قدیمی دهدشت و میراث فرهنگی بلاد شاپور و مسکن مهر و دره شور و اطراف مرغداری‌ها و کشتار گاه و رستوران ها اطراف شهرستان کهگیلویه دهدشت باعث نارضایتی مردم شده تو مناطق محروم کشور نظارت وجود ندارد
آخرین اخبار