مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه به عنوان نخستین طرح آموزشی از محل ردیف محرومیت زدایی این استان در زاهدان خبر داد.

 میثم لک زایی  در مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: زیربنای این فضای آموزشی ۱۲ کلاسه یک هزار و ۸۵۳ مترمربع است که با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تکمیل و تجهیز هزینه شده است.

وی ادامه داد: این مدرسه در حاشیه شهر زاهدان و بنام شهید گرانقدر مولوی حسین بر در مدت یک ماه ساخته و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از توجه ویژه دولت سیزدهم به فضاهای آموزشی این استان خبر داد و گفت: دولت به فضاهای آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار توجه ویژه داشته و ردیف طرح محرومیت زدایی و اختصاص اعتبارات آن و کسب رتبه اول استان در تحویل کلاس درس در کشور نشانگر این توجه است.

وی ادامه داد: این مدرسه نیز از همین ردیف اعتباری و در مدت زمان کوتاهی ساخته و تکمیل شده و تلاش ما در مجموعه نوسازی مدارس این است تا دهه فجر سالجاری بخش اعظم از این طرح‌های ایجاد شده از محل طرح محرومیت زدایی را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

لک زایی ادامه داد: تعداد کلاس های درس که از این محل ساخته می شود ۴۵۰ کلاس درس خواهد بود.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.