مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش وپرورش گفت: ۴ میلیون اثر در ۷ رشته به دبیرخانه جشنواره امید فردا ارسال شده است.

پورثانی مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش وپرورش گفت: بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی هنری وزارت آموزش وپرورش پس از انقلاب برگزار شده است. 

او با اشاره به اینکه  ۴میلیون اثر در ۷ رشته به دبیرخانه جشنواره امید فردا ارسال شده است، افزود: هنر بستری برای رشد دانش آموزان است به همین علت چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا به صورت مسابقه برگزار نشده و  به صورت جشنواره برگزار شده است.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: ۳۶ هزار دانش آموز و بیش از ۵ هزار دانش آموز شهید داریم.

او ادامه داد: آینده هر کشور به دست دانش آموزان است به همین علت مهم‌ترین نهاد هر کشور آموزش و پرورش است. 

صحرایی اظهار کرد: ایران قوی را دانش آموزان امروز می‌سازند برای ایران قوی باید مدارس را قوی کنیم و دانش آموزان را حقیقت طلب، حقیقت جو و شجاع بار بیاوریم.  هنرآموزان امروز ایران و ملی پوشان را می‌سازند.  ما با فرهنگ و شعر توانستیم کشورهای دیگر را تسخیر کنیم.

صحرایی گفت: پدران ایران با دیدن دختران زنده هستند. دشمنان هنر آموزان دختران امروز را ببیند. گناه بزرگ ایران و ایرانی استقلال طلبی و آزادی خواهی است.

او ادامه داد: تعداد پذیرفته شدگان مناطق ۳ و۲ به طرز چشمگیری افزایش داشته است. ما فقط امتحانات را بر مبنای کتب درسی کرده‌ایم تا استرس کنکور را کوچک‌ کنیم.

وزیر آموزش پرورش در خصوص استخدام معلمان گفت: ۱۵۰ هزار معلم استخدام رسمی نیستند. دانشجو معلمان پسر از سربازی معاف می‌شوند. بیش از ۴۲ هزار معلم جدید در سال جدید استخدام کرده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار