همزمان با تجاوزهای گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مردم فلسطین در سراسر کرانه باختری در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند.

مردم فلسطین در سراسر کرانه باختری همزمان با قطع کامل شبکه‌های ارتباطی در نوار غزه و حملات گسترده رژیم اشغالگربه نوار غزه، در حمایت از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای خواستار بسیج عمومی مردم کرانه باختری و قدس اشغالی و سرزمین‌های سال ۴۸ و فلسطینیان خارج برای حمایت از غزه و توقف حملات جنایتکارانه و نسل کشی در غزه شد.

حماس اعلام بسیج عمومی کرد

پیش از این «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس ساکنان کرانه باختری را مورد خطاب قرار داده و تأکید کرد: «اکنون زمان آن رسیده تا سلاح بدست گیرید.»

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه نیز از هواداران خود خواست تا فردا در راهپیمایی بزرگ در استانبول در حمایت از فلسطینی‌ها شرکت کنند.

این در حالی است که «شیخ طلال الباز» از رهبران حماس در یک پیام تصویری خطاب به مردم فلسطین گفت: «به میدان‌ها بروید. به سمت خطوط نبرد حرکت کنید. بگذارید به دشمن در مقابل جنایتهایش درس عبرت بدهیم.»

ژاپنی‌ها مقابل سفارت ژاپن روی زمین دراز کشیدند و خواستار توقف جنایت علیه غزه شدند.

کاربران در فضای مجازی در حمایت از مردم غزه دربرابر حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی و در واکنش به قطعی گستره اینترنت در این باریکه، نوشتند: «ایلان ماسک به غزه هم مثل اوکراین اینترنت بده!» هشتگ «تقاضای اینترنتی برای غزه» ایلان ماسک رتبه اول را در انگلیس دارد.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار