شبکه «العربیه»، شامگاه امروز (جمعه)، از جریان داشتن مذاکرات آتش‌بس میان تل‌آویو و حماس با میانجی‌گری مصر و قطر خبر داد.

شبکه «العربیه»، شامگاه امروز (جمعه)، به نقل از منابع آگاه خبر داد رژیم صهیونیستی به‌ ازای آزادسازی تمام اسرای خود و تحویل گرفتن اجساد صهیونیست‌ها، پیشنهاد آتش‌بس به حماس داده است که مقاومت اسلامی فلسطین این پیشنهاد را رد کرده است. 

العربیه به نقل از منابعی که آن‌ها را آگاه خواند، نوشت: مذاکراتی میان حماس و اسرائیل با میانجی‌گری مصر و قطر برای آزادسازی گروگان‌ها جریان دارد.

این شبکه در ادامه اضافه کرد: اسرائیل پیشنهاد آتش‌بس به ازای آزادسازی تمام گروگان‌ها و اجساد کشته‌شدگان اسرائیلی را مطرح کرده است.

العربیه در پایان گزارش داد: حماس پیشنهاد اسرائیل را رد کرده و خواستار آزادی تمام اسرای فلسطینی شده است. اسرائیل به خواسته حماس برای برقراری آتش‌بس بلندمدت پاسخی نداده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که شبکه «الجزیره» ساعاتی پیش به نقل از منابع خود خبر داد: مذاکرات برای توافق آتش‌بس و تکمیل توافق تبادل اسرا بین حماس و اسرائیل با میانجیگری قطر به‌سرعت در جریان است.

این شبکه قطری به جزئیات بیشتری در این باره اشاره‌ای نکرده بود. این گزارش‌ها در حالی منتشر شده است که مقاومت اسلامی فلسطین، تل‌آویو، قطر یا مصر هیچ بیانیه‌ای تا لحظه انتشار این گزارش در این خصوص صادر نکرده‌اند و این خبر را رد یا تایید نکرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
پس طبق خبر شما حماس آزادی نیروهای اسیرش بیشتر از جان غیرنظامیان ارزش داره.خدارا شکر بر ما روشن بود و اکنون مبرهن هم شد
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۴:۳۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
ظاهر ا شما از او دسته آدمهایی هستید که منتظرید از هر حرفی یه حرف دیگه بسازید؟ اگر براشون مهم نبود نمی جنگیدند تا به آزادی برسند. لطفا مطالب رو با دقت بیشتری مطالعه بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
چ.ک
۰۹:۵۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
چیزی که تایید نمشده چه زود قضاوت میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
این صهیونها دیگه باید چکار کنند که به ثابت شود انسان نیستن شرف ندارن حرامی هستند جنایتکار هستند و..پایبند بودن به آتش بس از طرف صهیون!!!!!
آخرین اخبار