رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: در اجرای طرح ساماندهی نیرو‌های خدمات شهری بسیاری از راه‌های ورود نیرو‌های بی‌کیفیت به شهرداری گرفته شد.

علی‌اکبر نظری در کمیسیون خدمات شهری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح ساماندهی نیرو‌های خدمات شهری، تصریح کرد: اقدامات معاونت خدمات شهری در این موضوع قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه به واسطه اجرای این طرح بسیاری از راه‌های ورود نیرو‌های بی‌کیفیت به شهرداری گرفته شد، گفت: باید این امر با شدت بیشتری انجام شود و بتوانند قانون را اعمال کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: با اجرای طرح ساماندهی نیرو‌های خدمات شهری باید بتوانیم حداقل جایگاه نیرو‌ها را تثبیت کرده و اجازه ندهیم هر فردی از هر کجا در شهرداری نیرو‌های خود را وارد کند.

نظری در ادامه با اشاره به موضوع درختکاری پارک‌های فرامنطقه‌ای اکباتان و ولایت در فخرآباد، افزود: این پارک‌ها یک فرصت بسیار خوب به شهرداری می‌دهد که بتواند بار حجیم و سنگین در منطقه گنجنامه را کاهش داده و در این مناطق پراکنده کند.

او با اشاره به قصور شورای شهر در پرداختن به موضوع پارک‌های فرامنطقه‌ای مذکور طی سال گذشته، تصریح کرد: متأسفانه بودجه‌های این موارد را به حداقل رساندند در حالی که زحمات بسیار، طراحی‌ها و بودجه‌گذاری در این طرح‌ها انجام شده بود که باید به عنوان یک سرمایه ملی از آن‌ها حفظ و حراست می‌شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان افزود: امسال باید موضوع پارک‌های فرامنطقه‌ای مد نظر قرار گرفته و درختکاری آن‌ها انجام شود.

نظری با اشاره به کم‌آبی در استان و لزوم کشت درختان و گونه‌های کم آب‌بر تصریح کرد: باید کشت درختان در فصل پاییز انجام شود تا احتمال تقویت و سرسبزی آن‌ها در فصول بعد تقویت شود.

او همچنین خواستار انجام طرح مطالعاتی کاشت درختان کم آب‌بر شد و ادامه داد: با توجه به تنش‌های آبی موجود در استان و شهر همدان، شهرداری باید به سمت کاشت این نوع درختان و گونه‌ها حرکت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.