رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که تداوم حملات علیه نوار غزه، کل منطقه را از کنترل خارج خواهد کرد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که تداوم حملات علیه نوار غزه کل منطقه را از کنترل خارج خواهد کرد و منطقه اکنون بر روی یک صفحه داغ قرار گرفته است. 

وی گفت که با گذشت ۲۰ روز از جنگ علیه غزه، مقاومت و کتائب القسام حملاتش را ادامه می‌دهد و از مرز‌ها حفاظت می‌کند.

هنیه تصریح کرد که این نبرد مسیر تاریخ را تغییر خواهد داد و به سوی رسیدن به اهداف عالی ملتی که از ظلم تاریخ رنج کشیده، حرکت خواهد کرد. 

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: «امروز با گذشت ۲۰ روز از جنگ تأکید می‌کنیم که مقاومت در غزه در وضعیت بسیار خوبی است و رژیم اشغالگر به دلیل ضربه استراتژیک و شکست سختی که متحمل شد، هرگز بهبود نخواهد یافت».

وی از همه کشور‌های دوست و برادر برای اعمال فشار در تمامی محافل بین‌المللی جهت توقف تجاوزات علیه غزه دعوت کرد. 

هنیه گفت: «تروریسم چیزی است که از این رژیم اشغالگر حمایت می‌کند و در برابر جنایت‌های آن سکوت می‌کند و ما بایستی در نبرد آگاهی، اراده و توصیف آنچه در حال رخ دادن است، پیروز شویم».

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین خواستار بازگشایی همه گذرگاه‌ها از جمله گذرگاه رفح و وارد کردن همه مایحتاج مردم غزه شد.

وی گفت: از تمامی آزادگان جهان می‌خواهیم که فردا جمعه در حمایت از مردم غزه تظاهرات برگزار کنند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۱:۴۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
اسمال جون میشه بگی خودت از کجا داری پیام می فرستی ؟ مگه رهبر حماس نیستی چرا تو غزه نیستی ؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
تو تو هتل پنج ستاره قهوه ات رو بخور نمیخواد برای فلسطینی ها دلسوزی کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
قطر خوش بگذره
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۱:۴۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : منظور ایشان اینه که از کنترل غربیها خارج می کند چرا که تا الان منطقه تحت کنترل نظارت غربیها داره مدیریت می شود ایشون دارن هشدار می دهم به غربیها و میگن امکان داره از کنترل شما خارج شود و به کنترل منطقه به دست مومنین مسلمین حزب الله بیافتد !!! و از این موضوع بسیار سران مملکت های اسلامی نگران شده اند که خدای نکرده کنترل منطقه به دستشان بی افتد !!! چه کنند !!! جناب آقای هنیه عزیز دل برادر می خواهم که کنترل منطقه از دست غربیها خارج شود تا تهش این حرامزاده ای غربیها شرقیها دارن جهان اسلام رو قتل عام غارت اشغال می کنند کجای کاری جناب هنیه محترم ۸۰۰۰ کودک زن نوجوان مرد زن پیر جوان غیر نظامی نظامی را در غزه و کرانه باختری با بدترین وضع ممکن کشتند بیش از ۲۲۰۰۰ مجروح قطع عضو برجا مانده بیش از یک میلیون نفر آواره بی خانمان شدند هزاران نفر یتیم بی پدر مادر شده برجا مانده هزاران خانواده فروپاشی و نابود شده هزاران اماکن مختلف نابود ویرانه شده قحطی آب و مواد غذایی و دارویی و سوخت همه جای غزه را فرا گرفته دیگر از چه هراسان شده اید جناب هنیه بگذارید منطقه کنترلش از دست غربیها در برود و به دست جهان اسلام ناب محمدی ص بیافتد آن وقت خواهید فهمید که کنترل از دست در رفتن هم چه مزیتهایی داشته ازش خبر نداشتید . افتاااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شید . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
تو هتل قطر نشسته، داره دستور میده
آخرین اخبار