در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان، موضوعات فرهنگی به ویژه مسأله عفاف و حجاب و جوانی جمعیت بحث و بررسی شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان، در دبیرخانه این مجلس در قم موضوعات فرهنگی به ویژه مسأله عفاف و حجاب و رعایت موازین شرعی در بیمارستانها، مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیز موضوع جوانی جمعیت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان که علاوه بر دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون دانشجویی و فرهنگی و نیز مدیر کل جمعیت این وزارتخانه هم حضور داشتند، دکتر بهرام عین اللهی دستاورد‌ها و اقدامات وزارت بهداشت از زمان آغار به کار دولت سیزدهم را تشریح کرد. 
 
دکتر عباس شیراوژن معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت گزارشی از برنامه‌های فرهنگی انجام شده و در دست اقدام معاونت فرهنگی در سطحوح مختلف مراکز تحت مدیریت وزارت بهداشت به ویژه دانشگاه‌ها ارائه داد.
 
دکتر صابرجباری مدیر کل جوانی جمعیت وزارت بهداشت هم از طرح‌های تشویقی و حمایتی این وزارتخانه در راستای فرزندآوری و افزایش جمعیت نکاتی را بیان داشت.
 
در پایان نیز اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری با طرح دیدگاهها، دغدغه‌ها و مطالبات خود در حوزه مسائل فرهنگی و موضوع جمعیت و خانواده خواستار رفع برخی کاستی‌ها در این زمینه شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار