وجود ظرفیت‌های بسیار خوب سازمان جهاددانشگاهی برای توسعه استان

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت : ظرفیت‌های بسیار خوبی در سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برای توسعه استان وجود دارد.

حسن نوروزی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه امروز (چهارم آبان) در حاشیه بازدید از برج فناوری استان کرمانشاه با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه‌های مختلف جهاد دانشگاهی گفت : امروز از مراکز مختلف این سازمان از جمله مرکز درمان ناباروری، واحد‌ها و شرکت‌های فناور و دانش بنیان و مجموعه برج فناری استان بازدید کردیم که حقیقتا اقدامات ارزشمندی در آن‌ها صورت گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد در حوزه‌های مهمی از جمله درمان ناباروری، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و ... فعالیت می‌کند و قطعا در این مسیر ارزشمند از هر حمایت و کمکی که بتوانیم دریغ نخواهیم کرد.

نوروزی گفت: اولین مساعدتی که باید صورت گیرد بحث تکمیل برج فناوری است که نیازمند تامین ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود: در تلاش هستیم از محل اعتبارات عمرانی این اعتبار را برای سازمان جهاد دانشگاهی استان فراهم کرده و برج فناوری استان را تکمیل کنیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: با تامین این اعتبار طبقات ۱۰ تا ۱۳ و دو طبقه منفی این برج ۱۶ طبقه تکمیل و برای استفاده شرکت‌ها و واحد‌های فناور و دانش بنیان آماده می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: مساعدت دیگر ما در بحث تامین تسهیلات مورد نیاز واحد‌ها و شرکت‌های فناور و دانش بنیان است که در این زمینه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به صندوق "پژوهش و فناوری" استان تزریق می‌شود.

وی افزود: اعتبارات خوبی امسال برای تبصره ۱۸ قانون بودجه قرار داده شده که شرکت‌ها و واحد‌های فناور هم می‌توانند از این محل تسهیلات دریافت کنند.

نوروزی با تاکید بر لزوم حمایت از فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی گفت: برای خرید تجهیزات مورد نیاز این مرکز هم در شورای برنامه ریزی استان مصوب کردیم که کمک‌های فنی اعتباری که سایر دستگاه‌ها قادر به جذب آن نیستند به مراکزی از جمله مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی تزریق شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد: تمام کمک‌های لحاظ شده برای سازمان جهاددانشگاهی استان تا پایان امسال تامین و در اختیار این سازمان قرار خواهد گرفت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.