مدیر پدافند غیرعامل شهرداری بیرجند و رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری بیرجند از برگزاری مانور نشت گاز آمونیاک در سردخانه بیرجند خبر داد.

دلپسند مدیر پدافند غیرعامل شهرداری بیرجند و رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری بیرجند گفت: رزمایش تخصصی پدافند شیمیایی با موضوع نشت گاز آمونیاک در سردخانه مواد غذایی و کالا‌های اساسی با هدف آمادگی و توان سنجی امکانات بالقوه و بالفعل سازمان آتش‌نشانی برگزار شد.

او افزود: با توجه به اینکه اکثر کالا‌های ضروری مردم در سردخانه بیرجند ذخیره سازی و در زمان پیک بار و مصرف مردم به بازار‌های سطح شهر عرصه می‌شود، مانور نشت گاز در این مکان به منظور ایجاد آمادگی با حوادث احتمالی برگزار شد.

دلپسند اظهار کرد: مانور امروز نشت گاز آمونیاک در سردخانه مواد غذایی بیرجند بود که پس از اعلام با سامانه ۱۲۵ و ۱۱۵، نیرو‌های امدادی کارکنان سردخانه که دچار گازگرفتگی شدند از محل حادثه دور و امداد سانی شده و با کمک مأموران آتش نشانی محل نشت گاز آمونیاک شناسایی و منطقه محصور و عملیات انجام شد.

مدیر پدافند غیرعامل شهرداری بیرجند و رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری بیرجند همچنین خواستار تجهیز تجهیزات و تأسیسات سازمان آتش نشانی با همکاری مسئولان شد.

این مانور با همکاری کمیته پدافند شهرداری بیرجند، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، اورژانس و پلیس برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار