معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به این که ۵۹۷ نفر در استان البرز ثبت نام نهایی را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انجام داده‌‌اند، گفت: استان البرز همچنان در صدر کشور از لحاظ ثبت‌نام قرار دارد.

مرتضی ولی‌پوری با اشاره به اینکه روز چهارشنبه آخرین روز از مهلت ثبت نام در  مجلس شورای اسلامی بود، گفت:  تا ساعت ۶ عصر چهارشنبه ۳ آبان ماه ۵۹۷ نفر در سامانه وزارت کشور ثبت نام کرده‌اند که ممکن است  این تعداد بیشتر شود.
 
او با اشاره به اینکه در روز اول ۲۴ نفر، روز دوم ۱۴ نفر، روز سوم ۶۴ نفر، روز چهارم ۷۷ نفر، روز پنجم ۱۰۴ نفر، روز ششم ۱۷۴ نفر و روز هفتم ۱۴۰ نفر ثبت نام کردند، افزود: با توجه به روند ثبت نام‌ها امشب نیز این آمار افزایش پیدا خواهد کرد.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز عنوان کرد: طبق آمار تفکیکی در حوزه انتخابی کرج ، فردیس و اشتهارد ۴۸۳ نفر با ترکیب ۴۱۳ نفر آقا و ۷۰ نفر خانم ثبت نام کرده‌اند.
 
ولی‌پوری عنوان کرد: در مرکز انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و‌ طالقان ۱۱۴ نفر با ترکیب ۱۰۰ نفر آقا و ۱۴ نفر خانم ثبت نام کرده‌اند.
 
او گفت: در طول هفت روز گذشته ۷۴ نفر خانم  شرکت کرده‌اند که ۱۴ درصد از کل مشارکت را به خود اختصاص داده‌اند و از طرفی ۵۱۳ نفر آقا که ۸۶ درصد از کل آمار ثبت‌نام شدگان را تشکیل می‌دهند.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: ممکن است افرادی قبل از ساعات ۱۸ ثبت نام خود را انجام داده باشند، اما در سامانه وزارت کشور هنوز نشسته است و ما یقین داریم این آمار بیشتر خواهد بود که فردا آمار دقیق‌تری را خواهیم داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.