سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از اقدامات و توجه ویژه منطقه در راستای خدمت رسانی به محلات کم برخوردار خبر داد.

حسین کمالی دهقان با بیان اقدامات صورت گرفته در محلات کم برخوردار  گفت: انجام این اقدامات در راستای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب برای توانمندسازی، توسعه و رفاه حال شهروندان در محله‌های کم برخوردار و محروم صورت گرفته است.

او اجرای عملیات جدولگذاری و احداث کلکتور و روکش آسفالت خیابان مالک اشتر و جدولگذاری و پیاده روسازی و لوله گذاری خیابان انقلاب، احداث زمین چمن مصنوعی درخیابان ناصربخت همچنین احداث و بازگشایی خیابان ۱۲ متری امام زاده محمد را از اقدامات صورت گرفته در این راستا عنوان کرد.

 اجرای جدولگذاری و آسفالت در شهرک گلها، جدولگذاری و لوله گذاری و روکش آسفالت در خیابان ناصرتنها و جدولگذاری و زیرسازی اراضی شهید ایرانی و جدولگذاری و زیرسازی و روکش آسفالت خیابان طالقانی و ۶ معبر فرعی و احداث کانال در انتهای بلوار شهید ایرانی و ...  را از دیگر اقدامات صورت گرفته در محله حصارک بالا برشمرد.

او همچنین جدولگذاری خیابان‌های شهید رستمی، صالحی و بهشتی و جدولگذاری و روکش آسفالت خیابان‌های شهید نصیری و سلمان فارسی همچنین جدولگذاری و پیاده روسازی و احداث پارک انتهای خیابان گلایل شهرک موحدین و هدایت آب‌های سطحی و حفر چاه جذبی بلوار حدادی و معابر فرعی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را از دیگر  اقدامات منطقه در این راستا برشمرد.

سرپرست منطقه ۵ کرج در پایان از ادامه روند خدمت رسانی در محلات کم برخوردار سطح منطقه خبر داد وافزود: امیدواریم توانسته باشیم با اقدامات صورت گرفته رضایت شهروندان را جلب کرده باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.