تلاوت قاریان برجسته استان پس از ۱۰ سال در صداوسیمای فارس در قالب برنامه "رایحه وحی" برای پخش از شبکه‌های استانی و سراسری ضبط شد.

مدیرکل رسانه ملی در استان گفت: ضبط تلاوت قرآن کریم در پاسخ به درخواست مخاطبان و نیاز مبرم صداوسیما به تلاوت‌های جدید با حضور قاریان برجسته، ممتاز و نام آشنای فارس پس از ۱۰ سال انجام شد.

احمد پهلوانیان افزود: این برنامه با عنوان "رایحه وحی" با حضور ۳۰ قاری مطرح استان در ۵۰ برنامه ۵ دقیقه‌ای با همکاری شورای عالی قرآن سازمان صدا و سیما ضبط و تولید شد.

مدیرکل صداوسیمای فارس ادامه داد: در این برنامه، قاریان نوجوان، جوان و پیشکسوت، تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید را با جدیدترین دستورالعمل‌ها و روش‌های قرائت، انجام دادند و کارشناسان شورای عالی قرآن سازمان صداوسیما بر کار آنان به صورت کیفی نظارت کردند.

او همچنین ابراز امیدواری کرد: پخش تلاوت‌های جدید قاریان برجسته از شبکه استانی و دیگر شبکه‌های رسانه ملی، رضایت مخاطبان را به دنبال داشته باشد و انوار قدسی و برکات معنوی قرآن کریم در جامعه اسلامی و زندگی مخاطبان بیش از پیش جاری و ساری شود.

بنا بر این گزارش، برنامه "رایحه وحی" به تهیه کنندگی جلیل، ولی بیگی، کارگردانی سیداحمد حجازی، نور و تصویر مهدی یوسفی و صدابرداری سیدجواد هاشمی در سیمای فارس تولید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار