دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در شهرستان طالقان به همت حوزه ی بسیج رسانه و سپاه شهرستان برگزار شد.

در این رویداد بیش از هفتاد نفر از جوانان طالقانی در قالب بیست تیم و در سه عنوان پویانمایی ، بازی تلفن همراه و نرم افزار و برنامه سازی به مدت چهل و هشت ساعت با هم به رقابت خواهند پرداخت.

سرهنگ محمد ادب زاده فرمانده سپاه طالقان در مراسم افتتاح دومین رویداد  تولید محتوای دیجیتال بسیج  که در دبیرستان شهید بهشتی شهر طالقان برگزار می شود ، گفت: سال گذشته اولین دوره ی این رویداد با شرکت حدودا بیست نفر برگزار شد که خوشبختانه امسال جوانان بیشتری در این رویداد حضور دارند که توان واستعداد خودشان را به نمایش می گذارند.

وی با اشاره به لزوم شناسایی افراد متخصص در زمینه تولید محتوای دیجیتال، گفت: باید شرایط و فضا را برای این افراد مهیا کرد تا استعدادهای آن ها شکوفا شود.

فرمانده سپاه طالقان مهمترین اهداف برگزاری اینگونه رویدادها را شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای مردمی، حمایت از محصولات برگزیده و حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی عنوان کرد.

ادب زاده افزود: در پایان این رویداد از همه ی شرکت کنندگان تجلیل خواهد شد و تیم های برتر هر رشته نیز به عنوان نماینده ی شهرستان طالقان راهی مرحله ی استانی این رویداد خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.