بمنظور توسعه روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، هزار هکتار زمین به شهر بندرعباس الحاق شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای مسکن استان، گفت: دریک سال گذشته با پیگیری‌های مستمر شورای عالی معماری و شهرسازی، بیش از سه هزار هکتار زمین در استان الحاق شد که هزار هکتار آن امروز در شهر بندرعباس محقق شده است.

دوستی گفت: الحاق زمین به محدوده شهر‌ها کاری مهم برای توسعه آن‌ها در آینده است.

او در بررسی مصوبات جلسه پیشین شورای مسکن با بیان اینکه حدود ۵ هزار مددجوی بهزیستی اعم از زن و معلول سرپرست خانوار و خانواده ایتام بدون مسکن هستند، گفت: یکی از موضوعات تاکید شده به همه مدیران، کمک به صاحب‌خانه کردن این قشر است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: بیشتر مددجویان در تامین آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی با چالش روبرو هستند که دستورات لازم برای اعطای تسهیلات ویژه کمک به این خانواده‌ها تعریف و اجرایی شد.

رئیس شورای مسکن هرمزگان، همچنین با اشاره به درخواست فرماندار و مردم بندرخمیر مبنی بر تغییر منازل ساخته شده در نهضت ملی این شهر از چهار به دو طبقه، گفت: با این موضوع موافقت شده است و هدیه‌ای برای مردم شریف بندرخمیر است.

مهدی دوستی با تاکید بر لزوم انتخاب پیمانکارانِ قوی در نهضت ملی مسکن، گفت: از این پس پیشرفت متوسط هفتگی در طرح نهضت ملی مسکن نباید کمتر از سه درصد باشد و همه موظف‌اند تلاش خود را برای تحویل هر چه سریعتر منازل به مردم چند برابر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.