مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : مرز رسمی پرویزخان با رشد ۹۱ درصدی تردد ناوگان و رشد ۹۰ درصدی تُناژ توانست مقام اول کشور را در ۶ ماه نخست امسال در زمینه ترانزیت ورودی به کشور کسب نماید.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی ۶ ماهه نخست امسال تعداد ناوگان ورودی به پایانه مرزی پرویزخان، ۴۲ هزار دستگاه با رشد ۹۱ درصدی نسبت به هم سنجی مدت مشابه سال گذشته و تُناژ ترانزیت ورودی یک میلیون و ۱۶۸ هزار تُن بوده است.

وی تُناژ کالای بارگیری شده از پایانه مرزی پرویزخان به سراسر نقاط کشور را در این مدت ۷۸۴ هزار تُن اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مسابه سال گذشته افزایش ۲۰۸ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: در نیمه نخست سال‌جاری، ۳۱ هزار خودرو ناوگان حمل و نقل کالا از پایانه مرزی پرویزخان، کالای مورد نیاز کشور را جابجا کرده‌اند که نسبت به سال گذشته، افزایش ۲۱۷ درصدی را شاهد هستیم. ️

کرمی عنوان کرد: بیشترین تُناژ جابجایی کالا در استان در این مدت مربوط به پایانه مرزی پرویزخان با افزایش ۳۹ درصدی در تُناژ و ۳۵ درصدی در تعداد ناوگان و پایانه مرزی سومار با رشد ۲۷ درصدی در تناژ و ۲۱ درصدی در تعداد ناوگان بوده است.

وی اضافه کرد: جابجایی کالا از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه ۱۳ درصد و تعداد ناوگان ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.