به مناسبت هفته پدافند غیرعامل زنگ پدافند غیر عامل در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در مراسم نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل  در دبیرستان طالقانی تبریز  گفت: به زبان ساده پدافند غیرعامل یعنی اینکه در جایی که زندگی می‌کنیم اقداماتی انجام دهیم که در برابر آسیب‌های احتمالی قدرت مقاومت ما افزایش و قدرت تخریب کاهش داشته باشد.

آقای سعادتی افزود: شما دانش آموزان سرمایه های اصلی کشور هستید و باید از شما مراقبت و محافظت کنیم تا آینده کشورمان تضمین شود .

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی هم با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که میزان صدمات جامعه را کاهش می‌دهد گفت: از آنجایی که کشور و انقلاب ما دشمنان زیادی دارد و براندازی نظام را در سر می‌پرورانند نیازمند آمادگی‌های لازم در جامعه هستیم و پدافند غیر عامل می‌تواند آسیب پذیری کشور را کاهش دهد.

آقای رزمی اظهار کرد: مقابل چشم دنیا نسل کشی و کودک کشی صهیونیست‌های غاصب اتفاق می‌افتد و تاکنون ۶ هزار نفر از مردم فلسطین جان خود را از دست داده اند صهیونیست‌ها با نظارت نهاد‌های بین المللی در کمال وقاحت سلاح‌هایی که فقط برای مقابله با پیچیده‌ترین تاسیسات نظامی به کار گرفته می‌شود را برای از بین بردن یک بیمارستان به کار می‌گیرند.

در تقویم رسمی کشورمان از سوم تا دهم آبان ماه هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.