فرمانده انتظامی بوکان گفت: ۲ نفر جعل‌کننده کارت بانکی شهروندان در این شهرستان دستگیر شدند که از آن‌ها ۱۳۹ قطعه کارت خام کشف شد.

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت‌های غیرمجاز از کارت‌های بانکی آنان توسط افراد ناشناس، کشف موضوع و شناسایی عامل یا عاملان این کار در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که این برداشت‌ها از طریق دستگاه‌های پوز و با استفاده از کپی کارت‌های بانکی مردم صورت گرفته بود.

سرهنگ بهاری ادامه داد: ماموران پس از بررسی‌های تخصصی و اقدامات ویژه موفق به شناسایی ۲ نفر متهم شدند که این ۲ نفر با هماهنگی قضایی دستگیر شده و در تحقیقات پلیس به کپی کردن کارت بانکی افراد و برداشت غیرمجاز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بوکان گفت: از این ۲ متخلف یک دستگاه لپ‌تاپ، ۱۳۹ قطعه کارت بانکی خام، ۲ دستگاه اسکیمر (دستگاه مخصوص جعل و کپی کارت بانکی)، تعدادی گوشی تلفن و فلش مموری کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این ۲ متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: شهروندانی که در این مدت به صورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده، می‌توانند با مراجعه به پلیس فتای شهرستان بوکان در این خصوص شکایت خود را مطرح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.