مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای امسال ۹۷۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد برقرار که تمامی آن‌ها پاسخ داده شده است.

بهروز محمدپور اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ جهت دریافت نظرات، پیشنهادات و رسیدگی به مطالبات شهروندان در شهرداری شهرکرد راه‌اندازی شده است که تماس‌ها در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی و معماری، کنترل و نظارت، زیباسازی، نظافت بهداشت محیط شهری و ارتقای سلامت و پاکیزگی سطح شهر بوده است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در هفت ماهه نخست امسال، ۹۷۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد برقرار که تمامی آن‌ها به واحد مربوطه ارجاع تا درکمترین زمان ممکن، پاسخ داده شود.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بیشترین تماس‌ها با این سامانه بیشتر در فصل زمستان و در زمان بارش برف می‌باشد که از شهروندان تقاضا می‌گردد در زمان بارش برف ضمن همکاری با مدیریت شهری در برف روبی و بازگشایی جلوی درب منازل خود از ریختن برف در معابر عمومی و جوی و جداول خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.