سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت صمت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اصناف غیرمرتبط باید از عرضه قهوه آماده خودداری کنند.

حسن شمسی‌پور در نشست با روسای اتحادیه‌های صنفی بروجن گفت: اصناف غیرمرتبط باید از عرضه قهوه آماده خودداری کنند، در غیر این صورت به عنوان تخلف و نداشتن پروانه کسب مرتبط جریمه و پلمب می‌شوند.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های صنف قهوه‌فروشان چهارمحال و بختیاری، تداخل صنفی با دیگر مشاغل است.

سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت صمت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اخیرا واحد‌های صنفی غیرمرتبط به ویژه خواربارفروشی‌ها، قهوه آماده عرضه می‌کنند که این خدمت مصداق بارز تداخل صنفی و تخلف است.


بیشتر بخوانید


شمسی‌پور ادامه داد: اصناف غیرمرتبط باید از عرضه قهوه آماده خودداری کنند، در غیر این صورت به عنوان تخلف و نداشتن پروانه کسب مرتبط جریمه و پلمب می‌شوند.

وی، مبارزه با کالای قاچاق در گروه‌های مختلف کالایی به ویژه لوازم خانگی، پوشاک، موبایل، نوشت‌افزار خارجی و لوازم یدکی را اولویت اصلی وزارت صمت اعلام کرد و از روسای اتحادیه‌های صنفی خواست تا با فعال‌سازی واحد‌های بازرسی اصناف وارد میدان شوند.

شمسی‌پور افزود: در همین راستا علاوه بر جمع‌آوری کالا‌های قاچاق، اصناف هم باید برای تمامی کالا‌ها شناسه دریافت و نصب کنند و مواد غذایی هم باید سیب سلامت داشته باشد.

وی ادامه داد: اصنافی که کالاهایشان شناسه کالا ندارند هم باید هرچه سریع‌تر موجودی انبار خود را اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار