کشتی‌های نجات برای نجات افراد ناپدید شده در برخورد ۲ کشتی باری در دریای شمال، در نزدیکی آب‌های آلمان در حال جستجو هستند.

به گفته مقامات آلمانی، بر اثر برخورد ۲ کشتی باری در دریای شمال و غرق شدن یکی از کشتی‌ها یک نفر جان خود را از دست داد و ۴ نفر دیگر از خدمه آن ناپدید شدند.

به گزارش الجزیره، «کریستین استیپلدی» سخنگوی انجمن نجات دریایی آلمان (DGzRS) گفت که ۲ خدمه دیگر پس از برخورد بامداد امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی نجات یافتند.

فرماندهی مرکزی آلمان برای فوریت‌های دریایی (CCME) در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حادثه در حدود ۲۲ کیلومتری (۱۳ مایلی) جنوب غربی جزیره هلگولند و ۳۱ کیلومتری (۱۹ مایلی) شمال شرقی جزیره لانگئوگ روی داده است.

این آژانس گفت که در حال حاضر چندین کشتی درگیر عملیات نجات در منطقه هستند.

«فولکر ویسینگ» وزیر حمل‌ونقل آلمان در بیانیه‌ای گفت: «سرویس‌های اورژانس هرکاری که می‌توانند برای نجات افراد مفقود انجام می‌دهند. فکر من با اعضای خدمه، بستگان آن‌ها و تیم‌های امدادی است که از صبح امروز وارد عمل شده‌اند.»

کشتی Verity با پرچم انگلیس در حال حرکت بود و از برمن آلمان به سمت شهر ایمینگهام انگلیس در حرکت بود. کشتی دیگر (Polesie)، تحت پرچم باهاما بود و از هامبورگ آلمان به لاکرونیا در اسپانیا در حرکت بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار