فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۶۶ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران در آئین افتتاح ساختمان جدید پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بابل که با معاون سیاسی امنیتی استاندار، ائمه جمعه، مدیران ادرات وجمعی از مسئولان انتظامی استان برگزار شد، گفت: ساختمان پلیس راهور و شماره گذاری بابل به منظور تسریع در روند پاسخگویی و دسترسی بهتر مردم به خدمات پلیسی و در پاسخ به مطالبات مردمی احداث شد.

او با بیان این که در حوزه مدیریتی ۳ مولفه امنیتی، سیاسی و اجتماعی از اهمیت بیشتری برخوردار است، افزود: با همت مسئولان استانی و انتصاب افرادی شایسته این مولفه‌ها محقق شده است.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به جمعیت روبه افزایش و تردد ۳۰ میلیونی در استان طی شش ماهه اول سال از افزایش ۶۶ درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: باتوجه به مرکزیت شهرستان بابل وعلی رغم وجود مشکلات و موانع خوشبختانه این شهرستان در حوزه تصادفات با کاهش تلفات روبرو بوده است که این موضوع نشان دهنده تلاش و همکاری مجموعه انتظامی و مدیریت شهری این شهرستان است.

او با تاکید بر هوشمندسازی پلیس و نصب دوربین‌های پلاک خوان، افزود: می‌بایست با رویکرد علمی موضوع ترافیک را به بهترین نحو ممکن مدیریت کرد و باتوجه به ظرفیت خوبی که در شهرستان و جود دارد، از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.

سردار مفخمی در پایان ضمن قدردانی از همکاری‌ها و هماهنگی‌های مسئولان شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده انتظامی شهرستان، پلیس راهور و معاونت مهندسی استان، ابراز امیدواری کرد: این خدمات مورد رضایت شهروندان و همچنین رضایت خداوند تبارک و تعالی قرار گیرد.

ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان بابل در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع و هزینه کرد ۱۲۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات سازمانی و خیرین امنیت ساز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.