روایت اسیر صهیونیست از حُسن رفتار نیرو‌های مقاومت

زن ۸۵ ساله صهیونیستی پس از آزاد شدن از حُسن رفتار نیرو‌های مقاومت و توجه به سلامتی او گفت.

یوچوید لیفشیتز، زن ۸۵ ساله صهیونیست که شامگاه دوشنبه توسط نیروهای حماس آزاد شد، روایت کرد که پس از اسارت در ۷ اکتبر، به صورت مخفی به شبکه عظیم تونل‌های حماس برده شد.

براساس گزارش سی ان ان، دختر لیفشیتز به نقل از او توضیح داد: «آن‌ها چند کیلومتر روی زمین خیس راه رفتند. یک شبکه عظیم از تونل‌ها در زیرزمین وجود دارد. که مادر آن را شبیه به تار عنکبوت توصیف کرد.»

لیفشیتز گفت: «وقتی به آنجا رسیدیم، نیروهای حماس به ما گفتند که آن‌ها افرادی هستند که به قرآن ایمان دارند و به ما آسیب نمی‌رسانند و ما همان شرایطی را خواهیم داشت که آن‌ها در تونل‌ها دارند. نگهبانان و یک امدادگر و یک پزشک بودند که مراقب وضعیت ما بودند و همان دارویی را که نیاز داشتیم به ما می‌دادند.ما هم مثل آن‌ها نان با پنیر و خیار می‌خوردیم.»

او در پاسخ به سوالی که از وی مبنی بر اینکه چرا با نیروی مقاومت فلسطینی که او و یک زن مسن دیگر را در جریان آزادی همراهی می‌کرد، دست داد، پاسخ داد که این کار را به این دلیل انجام داده است که آن‌ها «با او و بقیه اسرا به خوبی رفتار کرده‌اند و از اسیران مراقبت می‌کنند.»

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس، دیروز دوشنبه اعلام کرد که این گردان‌ها با میانجیگری مصر و قطر، دو زندانی نوریت اسحاق و یوچوید لیفشیتز را برای کمک‌های بشردوستانه آزاد کرده‌اند.

حماس پیش از این نیز یک مادر و دختر دو تابعیتی آمریکایی صهیونیستی را آزاد کرد که آنان نیز تاکید کردند نیروهای مقاومت به آن‌ها لباس دادند و به آن‌ها آزار نرسانند. 

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد پانزدهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار