مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: فعالیت گشت‌های مشترک بازرسی از بازار شن و ماسه، شکر و دارو و مواد بهداشتی در استان آغاز شد.

آقای حضرتی با اشاره به اینکه سه تیم گشت مشترک بازرسی با همکاری سازمان‌های متولی و اداره کل تعزیرات حکومتی بر بازار شن و ماسه، شکر و دارو و مواد بهداشتی  در آذربایجان شرقی نظارت خواهند کرد گفت: این گشت‌های سیار به دنبال افزایش خودسرانه قیمت این اقلام در بازار راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: در اجرای این عملیات تیم‌های بازرسی روزانه با حضور در محل‌های عرضه و فروش شکر، دارو و مواد بهداشتی و کارگاه‌های تولید شن و ماسه بر قیمت و نحوه فروش این اقلام نظارت می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: بازرسان در صورت مشاهده تخلف در این واحدها به صورت قانونی برخورد کرده و برای متخلفان پرونده تخلف تشکیل خواهند داد.

آقای حضرتی با بیان اینکه پرونده‌های تخلف نیز در شعبه‌های تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و متخلفان جریمه می‌شوند ادامه داد: بازرسی گشت‌های مشترک از این بازار‌ها تا کسب نتیجه ادامه می‌یابد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در واحد‌های عرضه کننده شن و ماسه، شکر و دارو و مواد بهداشتی موضوع را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat ۱۳۵.ir به بازرسان تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.