مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامشار از ساخت واحدهای ویلایی با واگذاری زمین بصورت رایگان در طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید رامشار خبر داد.

  ابوذر نکوئی در بازدید از طرح مسکن مهر در در رامشار اظهار کرد: مردمی سازی طرح نهضت ملی مسکن باعث سرعت بخشیدن به روند پیشرفت و ساخت واحدهای مسکونی می گردد.

وی به واگذاری زمین بصورت رایگان جهت ساخت منازل ویلایی در شهر جدید رامشار اشاره و تصریح نمود: از آنجایی که سهم عمده قیمت ، جهت خرید زمین می باشد، با تدابیر صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر های جدید، مقرر شد در شهر جدید رامشار ، زمین در قالب قطعات ۲۰۰ و ۲۲۰ متر مربعی بصورت رایگان جهت ساخت واحدهای ویلایی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن واگذار گردد.

نکوئی عنوان کرد: در ایده ساخت مسکن به صورت مردمی سازی هر فرد طبق آورده خود اقدام به ساخت مسکن نموده و پروژه را تا نهایی شدن با نظارت ناظرین سازمان نظام مهندسی ساختمان ادامه می دهد که این امر علاوه بر ارتقای کیفیت و تسریع فرآیند ساخت، رضایت روانی مالکین را نیز در بر دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامشار از صدور پروانه ساختمانی ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید رامشار در مرحله اول خبر داد و از متقاضیان علاقه مند به ساخت منازل ویلایی دعوت نمود با مراجعه به واحد نهضت ملی مسکن شرکت عمران شهر جدید رامشار از مزایای تخصیص زمین به صورت رایگان و معرفی جهت اعطای تسهیلات بهره مند گردند.

برچسب ها: رامشار ، نهضت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار