تجمع مرهم برای غزه با حضور امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر و کادر درمان استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی‌ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع تجمع کنندگان گفت: امروز همه‌ی کشور‌های اسلامی موظف هستند در برابر جنایت رژیم صهیونسیتی عکس العمل مناسبی انجام دهند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حمایت از فلسطین اعلام وفاداری به حکمت و آیین رسول الله است افزود: ملت فلسطین بداند ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم و صهیونیست‌ها بدانند امت اسلام یکپارچه است و ظلم شما جنایت علیه بشریت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌ابوالقاسم دولابی وقایع امروز فلسطین را مایع تاسف و تاثر خواند و گفت: پشت صحنه این جنایت هولناک اسرائیل یک نظریه خطرناک معرفتی است که آن‌ها خود را قوم برتر و برگزیده خدا می‌دانند.

عضو خبرگان رهبری، خنثی بودن در قبال مسئله فلسطین را ساده لوحانه توصیف کرد کرد و افزود: اگر به رژیم کودک کش اسرائیل فرصت داده شود ادعای سرزمین ایران را هم می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خالق پور جانشین رئیس جامعه المصطفی هم در سخنانی از عملیات طوفان الاقصی بعنوان پیروزی بزرگ نام برد و تصریح کرد: چهارمین ارتش دنیا از لحاظ تسلیحات، نظامیان و تجهیزات توسط نیرو‌های مقاومت تحقیر شد و سفر سران کشور‌های غربی برای بازگرداندن روحیه از دست رفته‌ی رژیم غاصب است.

او گفت: این شوری که عملیات طوفان الاقصی در دل آزادی خواهان جهان انداخته دشمن را به پرتگاه نزدیک کرده است.

این مراسم با قرائت بیانیه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین پایان یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار